امام جمعه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تبریک دهه امامت و ولایت، با بیان اینکه عید غدیر عید امامت و ولایت است، اظهار داشت: عید غدیر تداوم رسالت حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی(ع) است.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی حادثه غدیر را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سند ولایت عنوان کرد و افزود: غدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت بوده و این عید از جایگاه والایی بین مسلمانان برخوردار است که مفاهیم والای این روز را بازتاب می‌دهد.

وی با اشاره به ولایت مطلقه فقیه، ادامه داد: طبق آیات قرآن و روایات، ولایت مطلقه فقیه همان ولایت رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: ولایت مطلقه فقیه امروز نه تنها در جمهوری اسلامی ایران بلکه در تمام ممالک اسلامی راهکاری ارائه می‌کند که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرد، همه مشکلات امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی، اعتقادی و … در ممالک اسلامی حل خواهد شد.

غدیر تداوم رسالت پیامبر گرامی اسلام است

امام جمعه هشترود تاکید کرد: گسترش عدالت و ولایت‌مداری مهم‌ترین فلسفه غدیر است و درس مهم غدیر این است که اگر امامت، ولایت و رهبری مسلمانان به عالم‌ترین، باتقوا‌ترین و پاک‌ترین فرد سپرده شود، عدالت در جهان گسترده می‌شود.

وی از مسئولان و مردم خواست در برگزاری باشکوه دهه امامت و ولایت اهتمام ورزند.

ارسال نظرات