رئیس هیئت بوکس شهرستان قدس،از برگزاری مسابقات بوکس آینده سازان شهرستانهای «شهریار،قدس،ملارد،رباط کریم،اسلامشهر و بهارستان،به میزبانی شهرستان قدس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۶۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

احمد آماده،رئیس هیئت بوکس شهرستان قدس و‌داور درجه یک فدارسیون‌بوکس کشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در غرب استان تهران،از برگزاری مسابقات آینده سازان بوکس شهرستانهای«شهریار،رباط کریم،ملارد،بهارستان و اسلامشهر»به میزبانی شهرستان قدس در۲۲و۲۳اردبیهشت۹۶ در روزهای چهارشنبه و‌پنجشنبه خبر داد.

احمد آماده با بیان اینکه، هدف از این مسابقات مشخص کردن آینده سازان و قهرمانان این شهرستانها است افزود: امیدواریم عوامل و‌کارشناسان این حوزه با اهتمام ویژه در جهت هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات گام بردارند و شهر قدس نیز نتایج مطلبوبی را در این دوره از مسابقات کسب کند.

داور درجه یک فدارسیون بوکس کشور،تصریح کرد:این مسابقات در رده های سنی بین ۲۰تا۲۳سال برگزار میشود و این امر باعث پخته‌ تر شدن و کاهش استرس ورزشکارن خواهد شد.

احمد آماده در خاتمه این گفتگو، برگزاری این مسابقات را در این رده های سنی موجب آشنایی ورزشکاران با مسابقات و قوانین داوری توصیف کرد و تأکید کرد:در کنار این مسابقات، مربیان هم در همین راستا می توانند نواقص فنی ورزشکاران خود را ارزیابی و در رفع آن کوشش کنند.

شایان ذکر است:این مسابقات به همت سازمان ورزش و‌جوانان شهرستان قدس برگزار میشود»

انتهای پیام//

ارسال نظرات