« امیر هوشنگ قلندری» رئیس هیات داوران جشنواره قلمه شد/ جشنواره رسماً وارد مرحله داوری آثار شد

با انتخاب « امیر هوشنگ قلندری» به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه، این جشنواره با سه بخش نشریه برتر، اثر برتر و بخش ویژه موضوعی از دانشگاه‌های سراسر کشور به طور رسمی وارد مرحله داوری آثار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۵۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه با دریافت مجموع هزار و 655 اثر در سه بخش نشریه برتر، اثر برتر و بخش ویژه موضوعی از دانشگاه های سراسر کشور به طور رسمی وارد مرحله داوری آثار شد.

با پایان مهلت دریافت آثار و تعیین امیر هوشنگ قلندری به عنوان رئیس هیات داوران، تمام آثار دریافتی که شرایط حضور در بخش مسابقه را داشته‌اند برای ورود به فرآیند داوری و انتخاب آثار برتر آماده هستند.

قلندری رئیس هیات داوران جشنواره قلمه، کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روزنامه نگار و کارشناس ارشد علوم ارتباطات، سابقه داوری در جشنواره‌های نشریات دانشجویی در سطح کشور و همچنین تجربه چندین دوره مستمر حضور در دوره‌های آموزشی نشریات، رسانه و ارتباطات در سطح حرفه ای به عنوان مدرس کشوری را در سوابق فعالیت خود دارد.

لازم به ذکر است پس از پایان مرحله داوری آثار و تعیین و انتخاب آثار برتر، نتایج داوری متعاقباً اعلام خواهد شد تا از برگزیدگان این جشنواره طی مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه که پس از ایام اربعین سال جاری برگزار خواهد شد تقدیر و تشکر صورت گیرد.

ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه در سه بخش اصلی نشریه برتر، اثر برتر و بخش ویژه موضوعی و در محورهای یادداشت و نقد، گزارش و خبر، تصویر و کاریکاتور، لوگو، تیتر، طنز، متن ادبی، مصاحبه، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، انتخابات، انقلابی و انقلابی گری و مشکلات دانشگاهی-بومی- استانی، در میان دانشجویان سراسر کشور که آثارشان در نشریات بسیج دانشجویی منتشر شده است برگزار می شود.

ارسال نظرات