بسیج گزارش می‌دهد؛

تغییر کاربری مجموعه ورزشی شهرک ولی عصر (عج) تربت حیدریه به زمین کشاورزی

چمن مجموعه ورزشی قدیمی شهرک، ولی عصر (عج) تربت حیدریه به علت عدم رسیدگی و کمبود آب تبدیل به زمین کشاورزی شده و مسئولان به دنبال تغییر کاربری آن هستند.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۳۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه از قدیم الایام یکی از قطب‌های فوتبال خراسان بزرگ به شمار می‌رفت و بعنوان یکی از تیم‌های قدرتمند این استان در رقابت‌های مختلف حرفی برای گفتن داشت، اما در سالیان اخیر به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌های مناسب و عدم رسیدگی به فضا‌های موجود، پرورش استعداد‌های فوتبالی در این شهرستان با چالش مواجه شده است.
 
مجموعه ورزشی تختی تربت حیدریه که در مرکز شهر احداث شده با ظرفیت زمین چمن طبیعی فوتبال به همراه زمین چمن مصنوعی، چند سالن ورزشی جودو و تکواندو و همچنین سالن والیبال کوثر تنها خیر الموجودین یک مجموعه ورزشی برای شهروندان تربتی است که در برخی اوقات با تعدد ورزشکاران مواجه است.
 
ورزشگاه ۵ هزار نفری در شهرک، ولی عصر (عج) تربت حیدریه به فاصله ۷ کیلومتر از مرکز شهر مراحل پایانی عملیات اجرائی آن در حال سپری است و به گفته مسئولان اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اواخر آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد اما در این بین چمن فوتبال مجموعه ورزشی قدیم شهرک، ولی عصر (عج) به علت عدم رسیدگی و کمبود آب به زمین کشاورزی تبدیل شده و اکنون آماده کشت و زرع است.
 
در کنار این زمین عملیات اجرائی استخر سرپوشیده و آبگرم تربت حیدریه که از مصوبات دور دوم سفر‌های ریاست جمهوری نهم است با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی اوضاع مناسبی ندارد و با توجه به عزم دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد مردم این شهرستان از تکمیل این پروژه ناامید شدند. سالن فوتسال این مجموعه تنها سالنی است که خدمات ورزشی را به مردم شهرک ارائه می‌کند و تقریبا این مجموعه ورزشی رها شده و هیچ اعتبار و برنامه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.
ارسال نظرات