مسئول واحد بسیج سازندگی شهرستان قروه گفت: خدمت به محرومین جامعه و محرومیت زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۱۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی رضویان امروز و در مراسم بدرقه دانشجویان جهادگر به اردو‌های جهادی مناطق محروم اظهار داشت: رفع فقر و زدودن غبار محرومیت از مناطق دور افتاده مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری است و در این راستا بسیج سازندگی پیش قدم بوده است.

وی افزود: احداث سرویس بهداشتی مسجد، کمک به احداث خانه عالم، کمک به احداث راه روستایی، تعمیر مدرسه، لایروبی قنات، کمک به احداث خانه محروم و کمک به تکمیل غسالخانه از پروزه‌های اجرایی بسیج سازندگی در شهرستان قروه بوده است.

مسئول بسیج سازندگی قروه خاطر نشان کرد: سپاه در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بوده است و این سپاه مردمی زیر نظر امام راحل شکل گرفت و در کنار تمام مسئولیت‌هایی که به آن واگذار شده به ارائه خدمات به مردم می‌پردازد.

رضویان ادامه داد: خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم

وی تصریح کرد: خدمت به محرومین جامعه و محرومیت زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج سازندگی است.

رضویان گفت: بسیج سازندگی شهرستان قروه، در سه بخش محرومیت زدایی و مردم یاری، ایجاد اشتغال پایدار با تسهیلات اقتصاد مقاومتی در روستا‌ها و اجرای اردو‌های جهادی ا. روزه تا ۱۵ روزه در اقشار مختلف بسیج، فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۳ تاکنون بالغ بر ۶۰ طرح محرومیت زدایی با اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد تومان درروستا‌های شهرستان قروه به اجرا درآمده است که با همکاری و مشارکت اصلی ساکنان این مناطق صورت گرفته است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات