خبرهای داغ:
اصلاح طلبان ديني و سياسي در جنگ جهاني دوم چنان ضربه اي بر پيكر فرانسه زدند كه تا سالها نتوانست اين ضربات را جبران كند.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۹۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در كتاب موريس تورز فرزند خلق آورده است، فرانسه با تئوريزه كردن شكست در لايه هاي مذهبي و سياسي مردم را راضي كردند و مبلغان ديني فرياد مي زدند كه شكست فرانسه كيفر عادلانه گناهان ماست و از طرفي سياسيون اصلاح طلب هم فرياد مي زدند كه شكست فرانسه فرصتي خواهد بود تا مارشال روح فرانسه را احيا كند
توده كاتوليك ها به فرانسه وفادار ماند اما رجال عالي مقام سياسي و كليسا بي دريغ از پتن خائن و سياست تسليم و اطاعتش دربرابر هيتلرفاشيست حمايت مي كردند؛ حمله به مدارس غير مذهبي و آموزگاران شروع شد و در برنامه ها تجديد نظر به عمل آمد و به طوركامل با روح ارتجاعي ضد فرانسه موافق شد.
هر مطلبي كه روح ميهن پرستي فرانسه را بر مي انگيخت حذف گرديد انقلاب كبير مورد افترا قرار گرفت بوين و والمي ديگر مفاخرما محسوب نمي شدند.
پتن براي رضايت فاشيست و تعامل سازنده با دنيا پتن لاوال الزاس و لوران را به هيتلر واگذار كرده و نازي ها روستاييان را اخراج و اجاز بردن بيش از 5000 فرانك مايحتاج هرخانواده را به آنان نمي داد.
برجام و تكرار تاريخ براي ايران اسلامي:
سياست هاي هيتلر نازي در قبال فرانسه و اروپا بسيار شبيه سياست ها ي آمريكا و غرب عليه ايران در پروژه برجاميزه كردن انقلاب هستند. وقتي پيمان صلح در فرانسه بسته شد و بخشي از فرانسه در اختيارجاسوسان آلمان يا ارتش سرس گشتاپو قرار گرفت كاراز بين بردن حس وطن دوستي و دفاع به دو روش تئوريزه كردن شكست و حذف منابع غرور ملي و بي خاصيت كردن آن دست زدند.
در برجام و پسابرجام با پروژه 2030به دنبال حذف بخش هاي بزرگي از كتب آموزشي كشور بودند كه شهدا و مولفه هاي دفاع و عرق ملي را حذف و در برابر جنگ همه جانبه استكبار صلح را پيشنهاد مي دادند.
يعني زمانيكه كشورت مورد تاخت تاز قرار گرفت طبق آموزه هاي 2030 فقط منتظر نجات باش و به دشمن اشغالگر با افتخار صلح را پيشنهاد بده تا بر روي جسد تكه تكه شده مردان،زنان و كودكانت صلح ذلت را امضا كني و به آن افتخار كني.
در اين قانون مي گويد: براي جلوگيري از افراط و خشونت بايد صلح را پيشنهاد داد اما حق جنگيدن با متجاوز نداريد و براي راضي نگه داشتن متجاوز بايد ازحقوق خود چشم پوشي كني تا جنگ و تحريك قصابان اتفاق نيفتد.
اما دراسلام و دكترين دفاعي انقلاب اسلامي تعريف ديگري وجود دارد و آن اين است كه گاهي براي صلح هم بايد جنگيد و صلح زماني اتفاق مي افتد كه يك توازن قدرت بين مدافع و متجاوز وجود داشته باشد و براي ملت هاي اسير دنيا تنها جنگيدن و اخراج اشغالگرراه گشاست.
تئوريزه كردن برجام و جنگ طلب خواندن مدافع راستين انقلاب توسط طيف دولت يكي از خطرهايي بود كه متعاقب آن به دنبال تئوريزه كردن فرهنگ دفاع و شهادت بوداما با هوشياري رهبر انقلاب اين توطئه هولناك متوقف و ازدستور كار دولت خارج شد.
تكرار تاريخ و نسخه هاي مشابه استعمار و استكبار با روش هاي جديد اما با خط مشي شبيه سازي شده هميشه در كمين كشورهاي جهان سوم است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها