فرهنگسرای گلستان درنظر دارد در راستای تشویق شهروندان به فرهنگ کتابخوانی و اشاعه سبك زندگي اسلامي ايراني با محوريت آموزه هاي علوي همزمان با عید سعید غدیر خم مسابقه کتابخوانی شمیم ولایت را برگزار کند.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۹۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، مسابقه کتابخوانی " شمیم ولایت " از سوی کتابخانه گلستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با خواندن کتاب " جرعه ای از غدیر " می‌توانند در اين مسابقه شرکت کنند
گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از 11 تا 31 شهریور ماه فرصت دارند به مطالعه کتاب " جرعه ای از غدیر " نوشته محمد رحمتی شهررضا که از سوی نشر جوانان موفق منتشر شده بپردازند و به پرسش‌های مربوطه پاسخ دهند.
مسابقه کتبی " شمیم ولایت " به منظور گرامیداشت عید سعید غدیر خم و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ، معرفی بیشتر واقعه غدیر ولایت به قشر جوان و آشنایی با سیره عملی معصومین برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 31 شهریورماه فرصت دارند ، برای دریافت کاربرگ‌های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه ۸ مراجعه نمایند . و پاسخنامه‌های خود را به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، کتابخانه گلستان تحویل و یا به آدرس پست الکترونیکی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کنند.و یا با تلفن ضروروی 77827730 تماس بگیرند .

ارسال نظرات