برگزاری گردهمایی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس

گردهمایی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی حوزه ایمان به میزبانی واحد رسول اکرم (ص) برگزار شد.
محمد جلیلی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان در این جلسه که در قالب حلقه صالحین رهبر کوچک برگزار شد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا برنامه‌های اثربخش در سطح واحد‌ها برگزار شود افزود: بسیج دانش آموزی در جهت تقویت بنیه علمی و اعتقادی و معرفتی و بصیرتی و مهارتی دانش آموزان تلاش می‌کند و حلقه صالحین مبنا و بنای این هدف مهم است.
وی افزود: تلاش شما فرماندهان واحد‌ها در جهت عمق بخشی به برنامه‌های بسیج دانش آموزی و کیفی سازی آن‌ها در مدارس لازم و ضروری است و باید با این دیدگاه تلاش نماییم.
جلیلی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج دانش آموزی در هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم باید با برنامه ریزی اجرا شود افزود: شما دانش آموزان برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه نمایید تا بتوانیم برنامه‌های تاثیرگذاری را از همان ابتدای سال تحصیلی برای دانش آموزان داشته باشید.
در این جلسه همچنین در خصوص شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای همفکری بسیج دانش آموزی نیز بحث و تبادل نظر شد و مسئولین این شورا‌ها نیز انتخاب و معرفی شدند.

برگزاری گردهمایی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس

برگزاری گردهمایی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار