مسئول بسیج فرهنگیان استان از عرضه لوازم‌التحریر، ابزار و لوازم مدرسه ایرانی-اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۳۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار ایزدی ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان با تاکید بر حمایت از تولید ملی و کمک به نشر فرهنگ ایرانی اسلامی به‌منظور بسترسازی برای عرضه لوازم‌التحریر و ابزار و لوازم مدرسه اظهار کرد: به میدان آوردن ظرفیت مردمی، تشویق و ترغیب دانش آموزان و خانواده‌ها به خرید کالاهای تولید داخل در آستانه آغاز سال تحصیلی برای عملیاتی کردن فرامین رهبر انقلاب اسلامی در سه محور اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و انجام کارهای فرهنگی خودجوش و هم‌افزایی اقشار بسیج از جمله اهداف توزیع و عرضه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه و فروشگاهی از لوازم‌التحریر و لوازم مدرسه، کیف و کفش با حضور اصناف در مصلی شهرکرد برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم در حال صدمه زدن به بنیان خانواده‌ها می‎باشد که این امر بر روی لوازم التحریر به تکرر مشاهده می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری  استفاده از محصولات داخلی را راه دست یابی به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: فرهنگ استفاده از محصولات داخلی باید در جامعه ترویج دهیم که برپایی نمایشگاه‌های محصولات داخلی یکی از راه‌ها معرفی و فروش این محصولات می‌باشد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی نیز با اشاره به ظرفیت موجود در سپاه استان، سازمان‌های اقشاری و ظرفیت بزرگ آموزش‌وپرورش با حجم نیروی انسانی تأثیر گذار اظهار کرد: بسترسازی، تبلیغ و حمایت از تولید داخلی به‌منظور عبور از رکود اقتصادی و فعال شدن چرخه اقتصاد کشور بافرهنگ سازی و ارائه کارهای خودجوش فرهنگی امکان پذیر است.

وی ایجاد نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها در سطح استان را امری مهم دانست و تصریح کرد: بازار و اصناف در طول تاریخ ارتباط محکم و ناگسستنی با دین و شریعت داشته و همواره همگام با روحانیت در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حرکت نموده و خصوصاً در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تلاش نموده در حال حاضر آماده هرگونه فعالیت در راستای حمایت از تولید داخلی می‌باشد.

ارسال نظرات