خبرهای داغ:
در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب رئیس کل دادگستری استان فارس دستور تشکیل پرونده و رسیدگی سریع و انجام اقدامات قانونی در این خصوص را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۰۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

علی القاصی‌مهر  ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه تلخ تصادف اتوبوس دانش آموزان  دستوراتی در راستای تشکیل پرونده  و تکمیل تحقیقات با قید فوریت در خصوص علل این حادثه صادر و تأکید کرد: دو اتوبوس دیگر حامل دانش آموزان با هماهنگی مسئولین حوزه‌های قضایی همجوار و با مشایعت پلیس‌راه به استان هرمزگان بازگردند.

 رئیس‌کل دادگستری استان فارس بابیان اینکه 5 نفر از مصدومان با اورژانس هوایی به شیراز اعزام‌شده‌اند از عیادت و بررسی آخرین وضعیت مصدومان حادثه در بیمارستان توسط مسئولان قضایی شهرستان  خبر داد و ضمن تأکید بر درمان  سریع  حادثه دیدگان افزود: در خصوص متوفیان حادثه نیز تأکیدات لازم در راستای تسریع اقدامات قانونی، احراز هویت، بررسی علل فوت و تحویل به خانواده‌ها به  پزشکی قانونی استان ابلاغ‌شده است.

وی همچنین از بازداشت راننده اتوبوس به دستور دادستان شهرستان داراب خبر داد و تصریح کرد: دستور انجام تست مرفین والکل صادرشده است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس با  تأکید بر رسیدگی سریع به پرونده قضایی این تصادف و شناسایی مقصر یا مقصرین  و علل وقوع این حادثه  دستور بررسی وضعیت بیمه خودرو و دانش آموزان را نیز صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه صدور مجوز حرکت در شب از سوی مسئولین اقدام اشتباهی بوده است گفت: پس از کارشناسی میزان تقصیر مقصران حادثه به‌صورت دقیق انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها