خبرهای داغ:
جشنواره ملی غدیر با رویکرد امین ولایت حضرت شاهچراغ(ع)، نمایشگاه مصور "امیر دل‌ها" و جشن مردمی با حضور هیئت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های حرم شاهچراغ در ایام عید غدیر است.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۸۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

در آستانه عید سعید غدیر حرم احمدبن‌موسی(ع) غرق در شادی و سرور است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

جشنواره ملی غدیر با رویکرد امین ولایت حضرت شاهچراغ(ع) و حضور شاعران استانی و ملی سه‌شنبه 14 شهریور ماه ساعت 15:30 در سالن شهید دستغیب برگزار می‌شود.

نمایشگاه مصور "امیر دل‌ها" برنامه دیگری است که به مناسبت عید ولایت از 16 تا 18 شهریور ماه جاری همراه با برنامه‌های متنوع ویژه کودکان در صحن امام جواد(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری 14 مراسم عقد ازدواج در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر در طول دهه ولایت، مسابقه اینترنتی ولایت متن خطبه غدیر، برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی در روز پنجشنبه ساعت 18 در شبستان امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

عصر جمعه 17 شهریورماه نیز از ساعت 18 تا 19:30 در بست شهید دستغیب مراسم جشن مردمی با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی و مداحی حاج خلیل نگهبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

شنبه 18 شهریورماه نیز از ساعت 8:30 صبح خطبه غدیر با نوای حاج محسن فرهمند آزاد قرائت و در ادامه مراسم جشن شام عید غدیر نیز همراه با تقسیم کیک شادباش بعد از نماز مغرب و عشاء در بست شهید دستغیب برگرار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها