خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۱۲۸۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ اسماعیلی جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در جلسه مسجد محوری مسجد امیر المومنین (ع) فاز 2 شهرستان طبس با اشاره به سخنان اخیر سردار سلیمانی به مناسبت روز جهانی مساجد گفت: این سردار که در صحنه عمل حضور دارد به موضوعی مهم در مورد مساجد اشاره کرده اند.

 اسماعیلی گفت : ما در عالم اسلام مساجد و مسجدی های فراوانی داریم، مهم خروجی کار مسجد است. مساجدی داریم که ماحصل کار آنها پرورش تکفیری و تروریست است و از این مساجد کم نداریم.

وی افزود: مسجدی که متولی مسجد به دنبال محصولی هستند که آن تروریسم و عامل انتحاری است و بسیاری از این عوامل جوان هستند و این مساجد عامل پیشبرد اهداف دشمن هستند.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: بعضی از مساجد هستند که باز هم در خدمت دشمن اند چون بی خاصیت اند و در آن جز بخشی از اعمال عبادی از آنجا غیرتی، همتی، نیروی جهادی، رزمنده ای و بصیرتی بیرون نمی آید.

وی گفت: این مساجد که افراد لیبرال مسلک آن را اداره می کنند مطلوب دشمن هستند و دشمن علاقه مند است که روی این مساجد سرمایه گذاری هم بکند.

 اسماعیلی افزود: اما یک نوع مساجد نیز طراز انقلاب اسلامی هستند که مد نظر امام و مقام معظم رهبری است که خروجی این مساجد شهید حججی ها، همت ها هستند ، این نوع مساجد موجب تقویت دین هستند و زمینه ظهور را فراهم می کنند، در این مساجد خلوص، ایثار و از خود گذشتگی وجود دارد.

وی یادآور شد: شهید حججی کاری کرد که نحوه شهادت او قلب ها را تکان داد و اگر انقلاب اسلامی میلیارد ها میلیارد هزینه میکرد که چنین تاثیر معنوی را در جامعه جاری کند نمی توانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها