خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه از روز ۱۶ تا ۲۰ شهریور در محل ارگ کریمخانی برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۷۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

مصیب امیری اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی "تولید و اشتغال" نمایشگاه فارس در یک نگاه به مدت چهار روز در قالب 60 غرفه نمایشگاهی با حضور 29 شهرستان، تاسیسات و موسسات گردشگری، صنوف مرتبط با گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایاندن استان فارس در تمامی زوایای مذهبی میراث معنوی، سرمایه‌گذاری، آداب و رسوم و سوغات محلی دانست و افزود: در نظر داریم تا بازدیدکنندگان شاهد تجلی هنر، میراث ملی و توانمندی‌ها در آثار هنرمندان، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری استان باشند.

امیری از برپایی سیاه‌چادرهای عشایری در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مرتبط و آشناسازی علاقه‌مندان به ویژه در زمینه گردشگری مذهبی، برگزاری تورهای درون استانی، طبیعت گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی حضور فعال دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس خاطر نشان کرد: هنرمندان و صنعتگران استان فارس نیز در این نمایشگاه به ارائه آثار و هنر خود به صورت کارگاه زنده و حضور در غرفه‌های نمایشگاه می‌پردازند.

این مسئول گفت: این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 21 شب در معرض دید گردشگران و علاقه‌مندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها