خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به دردناک بودن حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی گفت: قوه قضائیه بدون فوت وقت و ملاحظه‌کاری به پرونده واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۶۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

آیت‌الله اسدالله ایمانی در نامه‌ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان پیام تسلیت خود و مردم استان فارس را نسبت به این حادثه اعلام کرد. متن نامه به شرح زیر است: ضایعه مولمه و اسف‌انگیز فقدان جمعی از دانش‌آموزان تیزهوش و فرزانگان آن استان موجب تأثر و تألم خاطر شدید اینجانب و اهالی محترم استان فارس و مردم سومین حرم اهل بیت(ع) گردید.

بار دیگر شاهد داغدار شدن جمعی از عزیزانمان به دلیل مسائل حمل و نقل جاده‌ای هستیم. عدم حرکت به موقع اتوبوس حامل این جوانان و خواب‌آلودگی راننده مسائلی است که می‌بایست قوه قضائیه در اسرع وقت ممکن و بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای به آن رسیدگی کرده تا بلکه التیامی بر زخم دل بازماندگان شود.

ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جان باختگان این ضایعه دردناک از تمامی مسئولان محترم اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، تیم‌های امداد و نجات و کادر پزشکی و درمانی تقدیر و تشکر کرده و از درگاه حضرت باریتعالی برای خانواده‌های این تازه متوفیان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها