خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امروز راهبرد جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، همبستگی و وحدت، تضعیف تحریم ها با اقتصاد مقاومتی، تنش زدایی با همسایگان و روابط نزدیک با انان و تقویت روابط با کشورهای اسلامی است .
کد خبر: ۸۹۱۲۸۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش سیاسی با حضور رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) با سخنرانی دکتر کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در حسینیه عاشقان حضرت صاحب الامر (عج) برگزار شد .
در این مراسم دکتر حسینی با اشاره به سیاست امریکا درطول این چهار دهه پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: امریکا تا زمان روی کار آمدن ترامپ به دنبال مهار ایران بود اما با آمدن ترامپ سیاست تقابل و تغییر رژیم ایران را دنبال می کند .
وی با اشاره به سیاست خارجی ترامپ رئیس جمهور امریکا ابراز کرد: وی یک فرد بنیاد گرا مسیحی ، فرد محور و یکجانبه گرا است و به همین خاطر شکاف عمیقی بین کاخ سفید و رسانه های امریکا و دستگاه قضایی امریکا وجود دارد، قابل بیش بینی نیست و از این جهت خطرناک است و فقط به دنبال منافع امریکا می باشد که در اولین سفری که به منطقه خلیج فارس داشت با عربستان میلیارد ها دلار قرادادهای نظامی و افتصادی بست و نسبت به اجرای معاهدات بین المللی مثل پاریس و آب و هوایی بی توجه است .
حسینی در ادامه به جایگاه ایران در سیاست خارجی امریکا اشاره کرد و توضیح داد : ایران در سیاست خارجی امریکا جایگاه ویژه ای دارد به طوری که یکصد و چهارده موسسه در مورد شیعه شناسی ، موعود شناسی ، مهدویت شناسی و موقعیت ایران در منطقه کار می کنند .
وی تشریح کرد : امریکا امروز از نفوذ ایران در منطقه نگران است ، به خاطر پایگاهای نظامی که در منطقه دارد از برنامه موشکی ایران هراس دارد لذا به دنبال اجماع جهانی علیه ایران و امنیتی کردن خلیج فارس و فشار منطقه ای علیه ایران می باشد .
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) افزود : امروز راهبرد جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، همبستگی و وحدت، تضعیف تحریم ها با اقتصاد مقاومتی، تنش زدایی با همسایگان و روابط نزدیک با انان و تقویت روابط با کشورهای اسلامی است .
حسینی در پایان تصریح کرد : امروز اهداف امریکا در مجامع بیت المللی تا حدودی به بن بست رسیده و ایران به عنوان یک کشور تاثیر گذار در منطقه جا افتاده است و تروریست ها در منطقه که از حمایتهای امریکا و مزدوران آنان در منطقه برخوردار بودند توسط محور منطقه مهار شده است .
وی در بخش دیگری از این مراسم به سوالات حاضرین در جمع پاسخ داد .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها