معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره خط امام (ره) استانی با ظرفیتی قریب به 180 دانشجوی بسیجی و نخبه هم استانی در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه دوره با حضور حجت الاسلام ذوالنور و سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۳۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، محسن عباسیان با بیان اینکه قریب به 180 دانشجوی بسیجی و نخبه در این دوره حضور خواهند داشت، گفت: افتتاحیه دوره خط امام استانی با حضور حجت الاسلام ذوالنور و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان روز دوشنبه 13 شهریور برگزار و دوره  به مدت ده روز در شهر مقدس قم  و درجوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی منتخب برای حضور در این دوره آزمون های ورودی متعدد را طی کرده اند، افزود: این دانشجویان از بین بیش از 1000 دانشجوی داوطلب از سراسر استان انتخاب و معرفی شده اند.

معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دوره با حضور اساتید شاخص کشوری و حول 4 محور؛ بصیرتی، تشکیلاتی، تربیتی و معرفتی با 70 ساعت آموزش مداوم و مستمر انجام خواهد گرفت.

عباسیان اظهار کرد: این دوره همراه با برنامه های متنوعی همچون زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، زیارت مسجد جمکران، حضور در گلزار شهدا، برنامه های مختلف مذهبی همچون اعیاد و جشن ها و مسابقات و .... می باشد.

وی تربیت و ساماندهی نیروهای ارزشی و انقلابی و آموزش سرگروه های صاحین و شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ها را از اهداف برگزاری دوره بیان کرد.

ارسال نظرات