خبرهای داغ:
یکی از مدافعان حرم اهل بیت اظهار کرد: ما مدافعین حرم تا وقتی که نفس می کشیم نمی گزاریم بار دیگر به حضرت زینب جسارتی شود و دوباره دور ایشان را یزیدیان بگیرند و دوباره به اسارت رود.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

 

علی صمدیان از مدافعان حرم استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: بزرگترین افتخارم این است که سرباز کوچک مدافع حرم حضرت زینب (س) هستم.
وی ادامه داد: تفکری که امروز بعضی از مردم دارند که می گویند این ها دلبریده از این دنیا هستند غلط است ولی اگر به گفته قرآن دین و جهاد در راه خدا در مقابل خانواده قرار گیریم، به فرموده قرآن باید جهاد در راه خدا را انتخاب کرد و مدافعان حرم با این ایمان و با این استدلال در راه دفاع از حرم اهل بیت قدم بر برداشتند.
این مدافع حرم اذعان کرد: آرزوی مدافعین حرم اهل بیت این است که در ظهور امام عصر(عج) حاضر باشند و در کنار مهدی موعود (عج) در راه خدا بجنگند و ان شالله امام زمان ظهور کند و حکومت جهانی خود را راه بیاندازد.
صمدیان تبیین کرد: من دو سال و نیم در نوبت اعزام به سوریه بودم حتی برای اعزام به سوریه با مدارک برادران افغانی به قم رفتم و خود را افغانی معرفی کردم و با برادران فاطمیون اعزام شوم اما قسمت این بود که از ایران به سوریه اعزام شوم .
وی ابراز کرد: علاقه و محبت مدافعین حرم به اهل بیت و حضرت زینب و شهدا و نیز رهبری این راه را برای ما آسان می کند سختی هایی جنگ دوری از خانه و خانواده را فراموش کنیم .
این پاسدار ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند سوریه خط مقدم و خط قرمز ماست اگر جلوی دشمن در سوریه گرفته نشود باید با دشمن در مرزهای خودمان یا حتی در همدان کرمانشاه بجنگیم .
صمدیان تصریح کرد: ما مدافعین حرم تا وقتی که نفس می کشیم نمی گزاریم بار دیگر به حضرت زینب جسارتی شود و دوباره دور ایشان را یزیدیان بگیرند و دوباره به اسارت رود.
وی تاکید کرد: حقیقاتا داعشیان همان یزیدیان 1400سال پیش اند و با این کار میخواهیم ادامه دهنده را شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم باشیم .
مدافع حرم کمال آبادی افزود :ما که اعزام می شویم امیدواریم با این کارمان لبخندی را بر روی لبان مقام معظم رهبری و حضرت مهدی بیاوریم و با دیدن این رزمندگان و مدافعین حرم رهبر انقلاب افتخار کنند و ما احتیاج به دعاهای ایشان داریم قطعا بزرگترین دعا برای ما عاقبت به خیری است نمی گذاریم که مقام معظم رهبری مثل امام علی(ع) تنها بمانند و ان شالله پرچم ولایت را به دست حضرت مهدی (ع) برسانند .
ایشان بیان کرد:تفکراتی که می گویند مدافعان حرم پول می گیرند اشتباه است، چرا سربازان آمریکایی وقتی 20 هزار کیلومتر دورتر از محل زندگی خود به سوریه می آیند و متجاوزانه به کشور های مسلمان مثل سوریه، پاکستان و عراق حمله می کنند، غارت می کنند، آنها در کشور خودشان قهرمان ملی هستند ولی مدافعان حرم که با جان و دل برای اهل بیت و بدون هیچ چشمداشتی به مال دنیا دفاع می کنند این ها مزدور شناخته می شوند.
وی در پایان افزود : قدرت ایران در منطقه و در جهان نشان دهنده درایت هدایت گری چون مقام معظم رهبری و ثمره خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم است .
توصیه من به جوانان این است که همین طور که در زیارت عاشورا آمده با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن باشید.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها