خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: سال گذشته سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود ولی چون اقتصاد مقاومتی به طور مطلوب محقق نشد مقام معظم رهبری دوباره آن را مطالبه کردند.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۱۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چادگان، سرهنگ غلامرضایی با اشاره به این که دولت باید قدر این ملت را بداند گفت: ما باید یک مطالبه گر خوب باشیم.

کارشناس مسائل سیاسیدر ادمه با بیان اینکه سال گذشته سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود و دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب چرا دوباره امسال هم بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند گفت: چون این شعار به طور مطلوب اجرایی نشد، ایشان دوباره آن را مطالبه کردند.

وی گفت: معلول، اشتغال است و علت تولید، ما باید مطالبه گر باشیم و دولت با توجه به اینکه تولید و اشتغال مطالبه رهبری و مردم است باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

غلامرضایی در ادامه با بیان زیاده خواهی های غرب و استکبار جهانی گفت: عزت موشکی شدنمان را مدیون حاج حسن تهرانی مقدم هستیم و زمانی بود که ما نمی توانستیم بعضی از قطعات آن را درست کنیم و این شهید والامقام و بزرگوار طی سفری به فرانسه رفت تا بتواند روش ساخت آن را فرا بگیرد، ایشان می گفتند ما را در آن جا مورد تمسخر قرار دادند، ولی ما الان به جایی رسیدیم که در بین 207 کشور، رتبه پنجم جهان را درساخت موشک داریم این فکر جوانان ما بود همه کار کردند تا به این جا رسیدیم پس می شود کار کرد، درست است بودجه نیست اما ما به یک خود باوری دست یافته ایم و این را باید تقویت کنیم.

 وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری(مدظله) در دیداری که با فرماندهان ارشد نظامی داشتند بر افزایش توان موشکی تاکید کردند، پس بحث دفاع خیلی مهم است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات مقام معظم رهبری درخصوص بصیرت افزایی، ما را نسبت به تلاش های دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی از هر طریق ممکن، هوشیار می سازد.

غلامرضایی در پایان با اشاره به برخی تحرکات و دسیسه های دشمنان انقلاب بر بصیرت افزایی هر چه بیشتر بسیجیان و هادیان سیاسی برای مقابله آگاهانه با دشمن تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها