دبیر پویش ملی صد برگ از برپایی پویش ملی صدبرگ با هدف رفع محرومیت تحصیلی در مناطق دورافتاده کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۶۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
مسعود جلالی افزود: این پویش که این روز‌ها مورد توجه عموم مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته روز به روز در حال گسترش برپایی پویش ملی صدبرگ باهدف رفع محرومیت تحصیلی در مناطق دورافتادهبوده مهم‌ترین هدف خود را رفع محرومیت از مناطقی می‌داند که پای کمتر کسی به آن رسیده، مناطقی سخت گذر در دامنه کوه‌ها و میانه کویر که کمتر گروه جهادی یا موسسه خیریه به این مناطق پا گذاشته است.
وی ادامه داد: مناطقی در نقاط دور دست استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، فارس، کهگیلویه، کرمان، خراسان جنوبی، ایلام که نگاه کمتر کسی معطوف این مناطق بوده و باور داریم با خرید و اهدای لوازم تحریر به دانش آموزان این مناطق آینده‌ای درخشان چشم به راه این کودکان و کشور ما خواهد بود، زیرا تاریخ نشان داده که این نقاط محروم چهره‌های شاخص و برجسته‌ای را به ایران و جهان معرفی کردند.
دبیر پویش صد برگ تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی دیگر این پویش خرید نوشت افزار تولید داخل با طرح‌های مفاخر و قهرمانان ملی بوده که هم تولید داخل را حمایت می‌کند و هم قهرمانان ایرانی را به کودکان معرفی میکند تا باعث رشد فکری و حماسی در کودکان شود.
هموطنان می‌توانند از طریق شماره گیری* ۷۶۷ * ۱۱ # و یا پرداخت اینترنتی از طریق kheiranet.ir کمک‌های خودشان به این طرح را اهدا کنند.

جلالی گفت: غرفه مرکزی این پویش از ۱۴ شهریور به مدت ۱۸ روز در نمایشگاه ایران نوشت واقع در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان پذیرای هموطنان حامی است و هموطنان می‌توانند هدایای غیرنقدی خود را در این غرفه تقدیم کنند
ارسال نظرات