۲ طرح اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۴۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
فرماندار بهمئی در مراسم بهره برداری از طرح‌های اشتغال زایی صندوق بهره برداری از ۲ طرح اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در بهمئیکارآفرینی امید در شهرستان بهمئی، با اشاره به اینکه این طرح‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی و با حمایت صندوق کار آفرینی امید برای جوانان جویای کار ایجاد شده است گفت: برای بهره برداری از ۲ طرحِ باشگاه ورزشی بانوان بهمئی و طرح تولیدی مبلمانِ شهر لیکک، یک میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق کار آفرینی امید هزینه شد که ۶ نفر شغل پایدار ایجاد کرد.
علی اکبر فرهنگی نسب افزود: تسهیلات پرداخت شده در یک سال گذشته در شهرستان بهمئی، در بخش‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی و تولیدی است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به اینکه، ۷۰ درصد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، تولیدی، صنایع دستی، گلخانه‌ای و زنبور داری پرداخت شده است از افزایش یک و نیم برابری تسهیلات پرداختی صندوق کار آفرینی امید تا پایان امسال خبر داد.
ارسلان حسن پور گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده که از این مقدار سهم شهرستان بهمئی ۱۸ میلیارد ریال است.
وی افزود: با پرداخت این تسهیلات ۱۵۰ نفر شغل پایدار در این شهرستان ایجاد شده است
ارسال نظرات