معاون حمل و نقل اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان:

ستاد ساماندهی نمازخانه های بین راهی به صورت مستمر نمازخانه را بازدید می کنند

ستاد ساماندهی نمازخانه های بین راهی متشکل ازنمایندگان دستگاه های ذی ربط به صورت منظم و مستمر در تمامی ایام سال از همه نمازخانه های بین راهی استان زنجان بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۴۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : شهروندان می‌توانند مشکلات  نمازخانه‌‌های بین‌راهی را به شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ پیامک کنند.

محمدرضا آقاخانی افزود: این سامانه به منظور رسیدگی و نظارت بیشتر بر وضعیت مساجد و نمازخانه های بین راهی و دریافت  نظرات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان  راه اندازی شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان بابیان اینکه کلیه شركت هاي مسافربري استان موظف هستند نسبت به تنظيم برنامه حركت اتوبوس هاي بين شهري و عدم تقارن آن با زمان اذان و اوقات شرعي اقدام نمايند،تصریح کرد:همشهریان می بایست انتقادات وپیشنهادات خودرا با مشخصات مکانی دقیق به این سامانه ارسال نمایند.

وی خاطرنشان ساخت : ستاد ساماندهی نمازخانه های بین راهی متشکل ازنمایندگان دستگاه های ذی ربط به صورت منظم و مستمر در تمامی ایام سال از همه نمازخانه های بین راهی استان زنجان بازدید می کنند و مسایل و مشکلات این نمازخانه ها با صورت جلسه ای به مدیران نمازخانه های منعکس و آنان متعهد می شوند در اولین فرصت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

ارسال نظرات