خبرهای داغ:
آیت الله شاهچراغی در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت فرهنگ دینی و اجتماعی برای رفع مشکلات فرهنگی

آیت الله شاهچراغی تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ اجتماعی را برای رفع مشکلات فرهنگی ضروری خواند و خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای حل اینگونه معضلات، تلاش و اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۴۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ نشست صمیمانه جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان پیش از ظهر امروز در سمنان برگزار شد.

در این نشست که جمعی از چهره های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سمنان در آن حضور داشتند آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر گفت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است که در آن نعمت ولایت بر امت اسلامی تمام شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از برگزار کنندگان این نشست اظهار کرد: جلسات گوناگونی با گروههای مختلف مردم به کرات برگزار می شود اما این جلسه به سبب انقلابی بودن رویکرد آن ویژه و ماندگار خواهد بود.

شاهچراغی با اشاره به سخنان برخی میهمانان این نشست گفت: عزیزانی که در این نشست به ایراد سخنان خود پرداختند درد دل های خود را بیان کردند و آنچه ما مسئولان باید به آن توجه کنیم این است که وظیفه ما برای رفع مشکلات چیست؟

وی عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تنها راه حل مشکلات دانست و افزود: ولایت فقیه دژ و دیوار محکمی است که جامعه را در برابر تهدیدات مختلف حفظ می کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در کشور افراد و مسئولان زیادی فرمایشات رهبری را گوش می کنند تصریح کرد: متاسفانه افرادی که سخنان رهبری را در مقام عمل دنبال می کنند کم هستند لذا مسئولان باید در عمل نیز به توصیه های رهبری توجه کنند.

شاهچراغی به لزوم توجه به جوانان و نیروهای انقلابی و متخصص اشاره کرد و گفت: اگر ولایت فقیه و متخصصان متعهدی که در بخش های مختلف کشور خدمت می کنند حضور نداشتند معلوم نبود دولت و ملت در کدام جاده خاکی حرکت می کردند.

وی سرمایه گذاران اصلی انقلاب را خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: گاهی انسان از اینکه مبادا از روی غفلت پا روی خون مطهر شهدا بگذارد احساس خطر می کند که این امر نیازمند توجه بیشتر به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: وضع کنونی جامعه در بخش های مختلف نگران کننده است و البته بنده مصلحت نمی دانم برخی از نکات و حرف ها را بیان کنم.

شاهچراغی با بیان اینکه با وجود دژ ولایت نباید از توطئه های دشمن بیمناک بود اظهار کرد: نجات کشور در شرایط فعلی یک راه بیشتر ندارد و آن هم تبعیت عملی از مقام معظم رهبری است.

وی تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ اجتماعی را برای رفع مشکلات فرهنگی ضروری خواند و خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای حل اینگونه معضلات، تلاش و اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.

گفتنی است در این نشست 6 نفر از برگزیدگان علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 به نقل از مرات

ارسال نظرات
پر بیننده ها