مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

توانمند سازی معلولین بعنوان یکی از برجسته ترین استراتژی های بهزیستی است

اصلاح شرایط دریافت مسکن ، ایجاد اشتغال ، ازدواج و حرفه آموزی مددجویان در راستای توانمند سازی یکی از برجسته ترین استراتژی های بهزیستی است.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۳۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در افتتاحیه دوره تسهیل گری معاونین توانبخشی سراسر کشور که به میزبانی استان زنجان برگزار می شود گفت : 2 هزار معلول تحت پوشش هستند که 13 مرکز روزانه و 4 مرکز حرفه آموزی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می کنند.

محمد محمدی افزود : هزار و291 معلول در سه ماهه اول سالجاری از بهزیستی وسایل کمک توانبخشی دریافت نموده اند.

وی توانمند سازی معلولین بعنوان یکی از برجسته ترین استراتژی های بهزیستی خاطر نشان کرد : اصلاح شرایط دریافت مسکن ، ایجاد اشتغال ، ازدواج و حرفه آموزی مددجویان در راستای توانمند سازی است.

وی با اشاره به کارگاه آموزشی تسهیل گری و آشنائی با شیوه های آن اظهار داشت : در جامعه کنونی تجهیزات و علوم رو به رشد است و رسیدن به شرایط مطلوب ، بهره وری بالا میسر نخواهد د مگر با آموزش و بهزیستی سازمانی دانش محور و تخصصی است.

گفتنی است، کارگاه تسهیل گری و حمایت طلبی بمدت دو روز با تدریس مفاهیمی چون مفهوم حمایت گری طیف فعالیتها ، تفاوت حمایت گیری با LEC ، تجهیز منابع و بسیج اجتماعی و استراتژی های حمایت گری برای معاونین توانبخشی بهزیستی استانها به میزبانی بهزیستی استان زنجان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار