خبرهای داغ:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان از فعالیت 252 شرکت تعاونی با عضویت ۶۵ هزار و ۲۵۲ نفر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۲۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان در دیدار با امام جمعه دامغان با اشاره به نام گذاری یازدهم تا هجدهم شهریورماه به نام هفته تعاون از افتتاح دو پروژه طی این هفته در دامغان خبر داد و گفت: دو شرکت تعاونی کشاورزی و خدماتی باسرمایه گذاری به ترتیب 25 و 15 میلیون تومانی و ایجاد اشتغال برای 11 نفر در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

محمود پور معظمی دیدار با امام جمعه و فرماندار، خانواده معظم شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا و بازدید از شرکت‌های تعاونی را از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان و اضافه کرد: در شهرستان دامغان 20 شرکت تعاونی ویژه بانوان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به ثبت 500 شرکت تعاونی در شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: از این تعداد ۲۵۲ شرکت تعاونی فعال است که ۶۵ هزار و ۲۵۲ نفر عضو دارند که از این تعداد ۴۲ هزار و ۵۳۱ نفر را مردان و ۲۲ هزار و ۷۲۵ نفر را زنان تشکیل می دهند.

پور معظمی در پایان از سرمایه گذاری دو میلیارد و 183 میلیون ریالی شرکت‌های تعاونی در شهرستان دامغان در 14 شاخه فعالیت تأمین نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان، حمل و نقل، مصرف اموزشگاهی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، فرش دستباف، کشاورزی، صنعت و معدن و خدماتی با اشتغالزایی بیش از دو هزار و 99 نفر خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها