رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:
از یک نفر قاچاقچی مواد مخدر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر دست داشت ۸ کیلوگرم مواد مخدر ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۱۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر دست داشت خبر داد و گفت:از این قاچاقچی بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس کشف شد.

سرهنگسعید بابایی افزود:طی یک عملیات منسجم در شهرستان زنجان یک سوداگر مرگ دستگیر و بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس کشف شد.

وی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر،پس از مدت ها تحقیقات پیرامون اقدامات مجرمانه این فرد که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان می نمود،متهم را شناسایی و برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران این پلیس توانستند پس از چندین ساعت کنترل محورهای مواصلاتی متهم را در یکی از روستاهای توابع شهرستان زنجان دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر نشان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم،مقدار بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

بابایی اظهار داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

ارسال نظرات