اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نمونه شد

خبرگزاری بسیج: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به عنوان دستگاه برتر و نمونه در سطح استان تهران انتخاب معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۴۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به عنوان مدیر نمونه در بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان تهران معرفی شد.

همچنین از «علی رسولی» مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به عنوان کارشناس برتر در سطح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تجلیل شد.

مراسم یادشده، با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های تهران و البرز در اداره کل ارشاد استان تهران برگزار شد.

«سید هادی حسینی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم، بر پیگیری برنامه های مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی با هدف شکوفایی برنامه های دینی، فرهنگی و هنری خبر داد.

«برزین ضرغامی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در این مراسم بر افزایش کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و هنری در استان تهران خبر داد و افزود: حمایت از کارکنان خدوم و پر تلاش این اداره کل، همواره مورد توجه بوده است.

ارسال نظرات