خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 از بهسازی معابر داخل محدوده قلعه دولت آباد و آغاز روند نوسازی بافت فرسوده این محدوده قدیمی خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۴۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابوالفضل حیدری با بیان این خبر گفت: محدوده قلعه دولت آباد با مساحتی بالغ بر 2 هکتار و 37 پلاک فرسوده از محدوده های بافت فرسوده منطقه 20 محسوب می شود که نوسازی بخش اعظمی از املاک آن به دلیل عدم دسترسی معابر داخلی این محدوده به معابر اصلی تاکنون امکان پذیر نبوده است.

حیدری با اشاره به اینکه نوسازی محدوده بافت فرسوده قلعه دولت آباد همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است، افزود: با آزادسازی 400 مترمربع از املاک واقع در تقاطع خیابان دهخدا با کوچه شعبانعلی، دسترسی به خیابان اصلی امکان پذیر و در نهایت زمینه ساخت و ساز و نوسازی املاک واقع در محدوده بافت فرسوده قلعه دولت آباد فراهم شد.

وی به بهسازی معابر داخلی محدوده قلعه دولت آباد نیز اشاره کرد و ادامه داد: به منظور افزایش رضایت مندی و ترغیب شهروندان و مالکان برای نوسازی، 700 مترطول کانیو در معابر داخلی این محدوده احداث شد و همچنین 500 تن آسفالت نیز برای مرمت روکش آسفالت در سطح معابر آن توزیع شده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بر اساس ابلاغ قانون احیای بافت فرسوده در سال 89، منطقه 20 دارای 7 هزار و 764 پلاک بافت فرسوده بوده است که تاکنون 2 هزار و 500 پلاک آن در 15 محله این منطقه جنوبی نوسازی شده اند و مابقی نیز در فرآیند نوسازی قرار دارند.

ارسال نظرات