آیت الله کعبی از برخی مواضع دولت انتقاد کرد و اظهار داشت: دولت در مسأله استکبارستیزی و مرزبندی روشن با فتنه‌گران در داخل به حرکت ملت به سمت پیشرفت و عدالت شتاب دهد.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۰۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، آیت الله عباس کعبی، رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به ارزیابی عملکرد دولت در ۴ سال گذشته پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت مطلوب را به ارمغان گذاشتند .

وی افزود: دولت مطلوب در اسلام با توجه به اهداف، وظایف و مأموریت های انقلاب اسلامی بر اساس سیره امام راحل و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب و تحت فرمان ولی فقیه همواره در کنار تحقق وظایف ذاتی قوه مجریه همانند تلاش برای تأمین حداقل های معیشتی، آرامش، آسایش و تحقق عدالت و ایجاد بسترهای لازم برای تحکیم مبانی دینی، تقویت ارزش های اسلامی و تقویت روحیه همکاری و تعاون، جامعه را به سمت رشد و تعالی و پیشرفت مادی و معنوی سوق می دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در هفته دولت باید آرمان های انقلابی و اسلامی را یادآوری کنیم، اظهار داشت: توصیه های ۱۲ گانه رهبر معظم انقلاب به دولت دوازدهم معیار ارزیابی و قضاوت درباره این دولت است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم با همه فرازها و فرودها گذشت، بزرگترین نقطه ضعف دولت یازدهم توقف در حاشیه ها، ایجاد التهاب و تنش و به ارمغان گذاشتن رکود بود، اگر بخواهیم نقطه قوتی برای دولت یازدهم  به پندار دولتمردان بگوییم این است که دولت تلاش می کرد با تجربه برجام که همراه با بدعهدی آمریکا بودبه گشایش اقتصادی دست یابیم اما گره زدن گشایش اقتصادی به برجام به فرسایش عملکرد دولت انجامید و همراه با تجربه های تلخی شد.

آیت الله کعبی با بیان این که برجام از این بابت تلخ بود که بر خلاف تصور دولت بسیاری از کارهایی که باید صورت می گرفت به خاطر تمرکز بیش از حد بر برجام و برنامه های پسا برجام متوقف شد، ابراز داشت: متأسفانه دولتمردان به رفع تحریم ها امید واهی بسته بودند.

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان عنوان کرد: با توجه به تجربه برجام لازم است دولت از بدعهدی آمریکایی ها  عبرت بگیرد  و امیدواریم که دولت در مسأله استکبارستیزی و مرزبندی روشن با فتنه گران در داخل به حرکت ملت ایران به سمت پیشرفت و عدالت بدون حاشیه سازی شتاب دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات