آخرین اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره بیستم

استاندار کردستان به همراه مدیر کل صداو سیما و جمعی از مدیران رسانه‌ی ملی در مرکز کردستان عصر دیروز از آخرین مراحل آماده سازی برای برگزاری جشنواره دیدن کردند.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۹۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سالن آمفی تئاترصداوسیما، مجموعه خوابگاهی و اقدامات عمرانی خدماتی که درصداوسیمای مرکز کردستان انجام گرفته مورد بازدید آقای زاهدی قرار گرفت. آخرین اقدامات آماده سازی برای برگزاری جشنواره بیستم

در ادامه محل کمیسیون‌های جشنواره در دانشگاه کردستان مورد بازدید قرار گرفت.

جشنواره تولیدات رادیوتلویزیونی مراکز صداوسیما دارای کمیسیون‌های صدا، سیما، خبر، پژوهش، موسیقی و فضای مجازی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی هنری کشوراست گفت: همه چیز برای برگزاری یک جشنواره نمونه در سنندج فراهم است.

عبدالمحمد زاهدی افزود: هم اکنون گروه‌های مختلف هنری رسانه ملی در شهر‌های مختلف استان در حال اجرای برنامه هستند.

وی شناسایی ظرفیت‌های مختلف استان به کشور را ثمره جشنواره بیستم دانست و گفت: در قالب برگزاری این جشنواره، استان کردستان هر چه بیشتر به سراسر ایران معرفی می‌شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان هم با تشکر از همکاری بسیار خوب استاندار با برگزاری این جشنواره گفت:: از جشنواره بیستم به عنوان یک رویداد فرهنگی نام برد که بازتاب فرا ملی خواهد داشت.

ابوالقاسم امان الهی افزود: حدود هزار مهمان از ۳۳ استان کشور به مدت ۳ روز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی گفت: این جشنواره می‌تواند به خلق افکار و ایده‌های نو منجر می‌شود.

مدیر کل صداو سیمای مرکز کردستان برگزاری جشنواره در استان را نه هزینه بلکه سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: آثار و نتایج جشنواره بیستم در آینده ملموس‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات