خبرهای داغ:

شركت خوزستان در همايش ملي باشگاه خبرنگاران بسيج

سروان پاسدار حسین برزي مسئول روابط عمومي سپاه ولي عصر (عج) خوزستان گفت: همايش ملي باشگاه خبرنگاران بسيج با شعار يك بسيجي يك خبرنگار امروز با حضور نمايندگاني از خوزستان در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۴۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

سروان پاسدار حسين برزي مسئول روابط عمومي سپاه ولي عصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاري بسيج به تهران اظهاركرد: اين همايش يك روزه است و با حضور سردار غيب پرور؛ رييس سازمان بسيج مستضعفين و شركت نمايندگاني از سپاه ها و خبرگزاري هاي بسيج تمامي استان ها در تهران آغاز شد.

وي اضافه كرد: عصر روز يكشنبه ١٢شهريور ماه هم دوره آموزشي براي خبرنگاران و سرپرست خبرگزاري هاي بسيج كشور در محل خبر خبرگزاري بسيج تهران برگزار خواهد شد كه خبرنگاران و سرپرست خبرگزاري بسيج خوزستان هم در اين دوره حضور خواهند داشت.

سروان پاسدار حسين برزي ، مسئول روابط عمومي سپاه ولي عصر (عج) خوزستان بابيان اين كه با گذشت ٦ماه از سال ٩٦ ، خوزستان عملكرد خیلی خوبی در تهيه و ارسال خبر به خبرگزاري بسيج دارد  اضافه كرد: وجود خبرنگاران و عكاسان با استعدادي در تمام شهرهای خوزستان باعث شده ، تا بتوانيم به طور روزانه سايت خبرگزاري بسيج خوزستان را با خبرهاي خوب بارگزاري كنيم و تعدادي از اين خبرها را كه ارزش بيشتري دارند براي درج در هفته نامه و سايت سپاه نيوز و سپاه خبر به تهران ارسال كنيم.

وي افزود: برگزاري دوره هاي آموزشي خبرنويسي و عكاسي براي بالا بردن سطح عملكردي خبرنگارانمان را در طول سال در نظر داريم.

به گزارش خبرگزاري بسيج، در اين همايش از طالبي و ضياء الدين دري كارگردانان شناخته شده كشورمان تقدير شد و كارت خبرنگار افتخاري باشگاه خبرنگاران بسيج به سردار غيب پرور اهدا شد.

انتهاي پيام /ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار