نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

وظیفه ما شناخت درست بسیج در جامعه است

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه وظیفه ما شناخت درست بسیج در جامعه است،گفت:عده ای از بسیجی یک چهره متکبر و تندرو میسازند،امادر حقیقت بسیج یک چهره نورانی و عاشق‌کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۰۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران،حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی در همایشی که به مناسبت سالروز مبارزه با استعمارگری انگلیس در لانه جاسوسی آمریکا برگزارشد،طی سخنانی در حضور خبرنگارهای سازمان بسیج اظهار داشت: پیامبر رحمت(ص)مزد رسالت را مودت با اهلبیت(ع)میدانست و چه اهل تسنن و‌چه اهل تشیع این را نقطه مشترک‌خود میدانند و‌ تنها کسانی که با این امر مخالف هستند، اسلام نماهای تکفیری هستند که پرورش یافته نظام سلطه هستند.

وی براین اساس به رشادت شهدای مدافعین حرم اشاره کرد و تصریح کرد:تفکر شهدای مدافعین حرم مودت به اهل بیت ع بود،زیر از رفاه خود گذشتند و برای دفاع از حریم کشور و‌آل الله به مرزهای کشور رفتند.

نماینده ولی فقیه در بسیج افزود:عده ای از بسیجی یک چهره متکبر میسازند،امادر حقیقت بسیج یک چهره نورانی و عاشق‌کشور است و وظیفه خود را کمک به محرومین و‌مستضعفین میداند.

 

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه،شهدای در راس مودت عالم اند بیان داشت: با نگاه به زندگی شهدایی همچون شهید حججی میتوان دریافت،که این شهید والا مقام چه طاتمی در عالم ایجاد کرده است و بسیج مطلع به اسلام ناب محمدی است و شهدای ما در راس مودت علام اند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات