خبرهای داغ:
گردهمایی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی با « موضوع سواد رسانه ، دانشی که باید بیاموزیم » ویژه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۸۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ گردهمایی تبیینی ترویجی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی با « موضوع سواد رسانه ، دانشی که باید بیاموزیم » ویژه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

در این گردهمایی که به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه تیران و کرون و با هدف تبلیغ و ترویج فضای ارزشی و ارائه الگوها و شاخص های سبک زندگی اسلامی و انقلابی برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی باقری از اساتید حوزه و کارشناس سواد رسانه به بیان اصول حاکم بر رسانه و نوع و نحوه تعاملات ما با رسانه ها پرداخت .

وی با بیان اینکه امروزه ذهن ما دارای اضافه بار اطلاعاتی زیادی هست ؛ گفت : کسی که سواد رسانــــــه ای داشته باشد یاد می گیرد که اضافه بار اطلاعاتی خود را بیرون بریزد و لذا مجبور نیست که تمام سریال های تلویزیونی را تماشا کند و یا در تمام کانال ها عضو شود .

حجت الاسلام باقری افزود : سواد رسانه به ما یاد می دهد که منفعلانه تحت تأثیر پیام انواع رسانه های مختلف چه ماهواره ای ، چه شبکه های کابلی ، چه تلویزیون های تعاملی و ... قرار نگیریم و بتوانیم تحلیل صحیحی از مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی داشته باشیم .

ارسال نظرات