خبرهای داغ:
هشتمین مجمع بسیج شهرستان تیران و کرون با موضوع پیشگیری از اعتیاد و راه کارهای مبارزه با آن در شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، کارگروه های تخصصی ، اقشار تخصصی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج و فعالین در این موضوع برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۱۲۳۵۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ هشتمین مجمع بسیج شهرستان تیران و کرون با موضوع پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای مبارزه با آن در شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، کارگروه ها و اقشار تخصصی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج و فعالین در این موضوع برگزار شد .

در ابتدا سرهنگ میری فرمانده ناحیه تیران و کرون با اشاره به چکونگی طرح موضوع در جلسات شورای مجمع و تصویب آن به عنوان طرح در مجمع بسیج شهرستان گفت : مسأله اعتیاد موضوع مهمی است که منشاء خیلی از آسیب های اجتماعی اگر بررسی شود برمی گردد به آن و لذا همگی باید دست به دست هم دهیم و این معضل را ریشه کن کنیم .

صائبی رئیس مجمع بسیج شهرستان نیز با اشاره به تاریخچه ای از عملکرد مجمع بسیج شهرستان به بیان اهداف برگزاری این مجمع پرداخت .

در ادامه جناب سروان طاهر زاده کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان سخنران هشتمین مجمع بسیج شهرستان تیران و کرون به تشریح و توضیح در خصوص مواد مخدر و نحوه درگیر شدن جامعه با آن پرداخت .

در پایان طرح پیشنهادی کارگروه تربیتی اخلاقی در موضوع راه کارهای برخورد با مسأله اعتیاد در شهرستان توسط حمید احمدی مدیرکانون بسیج فرهنگیان مطرح شد و موافقین و مخالفین نظرات خود را مطرح نمودند که پس از رأی گیری طرح مربوط جهت اجرا تصویب شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار