گاز رسانی به ۳ روستای شهرستان بویراحمد

گازرسانی به روستاهای برد هری، سرگچینه و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۲۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری گاز رسانی به ۳ روستای شهرستان بویراحمداز شبکه گاز روستای برد هری، سرگچینه و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمدشهرستان بویراحمد گفت: گازرسانی به حدود ۹۰ درصد روستا‌های بویراحمد و دنا در ۲ سال آینده به پایان می‌رسد.
وی اظهارداشت: بخشی از مناطق دور افتاده ما که هزینه گاز رسانی بسیار بالاست در حال رایزنی با وزارت نفت و شرکت گاز هستیم که به هر نوعی شده بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
زارعی افزود: بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه بخش‌های مختلف عمرانی در این مناطق تعریف، اجرایی شده و یا در حال اجرا است.
وی ادامه داد: برای تنگ سرخ، گنجگان و دلی خمسیر برنامه ریزی شده و جلساتی نیز با وزارت نفت داشتیم، و تا دو هفته آینده اقدامات لازم با همکاری وزارت نفت برای اجرایی شدن گاز رسانی به این مناطق انجام می‌گیرد.
وی به استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان اشاره کرد و گفت: برای آب شرب و شبکه برق نیز تصمیماتی گرفته شده، اعتباراتی منظور شده و امیدواریم به زودی اجرایی شود.
زارعی گفت: در بویراحمد به واسطه پراکندگی بسیار زیاد و وجود مناطق سخت گذر، مشکلاتی برای زیرساخت‌های عمرانی وجود دارد که در حال برنامه ریزی هستیم با اقدامات کارشناسی به رفع این مشکلات اقدام کنیم.
ارسال نظرات