مسئول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید مدافع حرم علی رضا قبادی در گفتگو با بسیج؛
هومن احتمالی گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی هم خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار کشور عزیزمان ایران و هم تقویت خود باوری و خودسازیِ نیروهای شرکت کننده در اردو می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۹۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هومن احتمالی مسئول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید مدافع حرم علی رضا قبادی در گفتگو با بسیج اظهار داشت: قرارگاه سازندگی شهید علی رضا قبادی با حضور جهادگران برادر در روستای وایبک و قبچاق در عرصه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی درحال برگزاری است.

وی افزود: این گروه جهادی در عرصه ی عمرانی ساخت خانه عالم به متراژ ۱۴۰ متر واقع در روستای وایبک استان البرز از توابع شهرستان نظرآباد، را در فعالیت های خود دارد.

احتمالی بیان داشت: علاوه بر فعالیت های عمرانی در عرصه های فرهنگی ، آموزشی و ورزشی نیز اقداماتی صورت گرفته است، که در عرصه فرهنگی دیدار با خانواده ی شهدای مدافع حرم ابراهیم یعقوبی(از شهدای تیپ فاطمیون) و شهید کارگربرزی و در عرصه ی ورزشی اجرای مسابقات فوتبال، والیبال، دارت و بازیهای کودکانه برای فرزندان اهالی روستا انجام گرفته است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید علی رضا قبادی تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای جهادی هم خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار کشور عزیزمان ایران و هم تقویت خود باوری و خودسازیِ نیروهای شرکت کننده در اردو می‌باشد.

احتمالی در ادامه گفت: وقتی شخصی در اروی جهادی شرکت می کند می آموزد که با کمترین امکانات در جهت رشد و تعالی خود و محیط پیرامون تلاش می کند.

احتمالی در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه سازندگی شهید مدافع حرم علی رضا قبادی متشکل از گروه‌های جهادی دانشگاه‌های سماء کرج، پیام نور کرج، و کارگروه عمرانی ادوار سازندگی دانشجویی البرز می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها