فرمانده پایگاه بسیج شهرستان فهرج در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد:
مریم جدیده گفت: دولتمردان حمایت از گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی را مورد توجه قرار دهند. توسعه صنایع تبدیلی می‌تواند ضایعات کشاورزی را به میزان بیش از 50 درصد کاهش دهد .
کد خبر: ۸۹۱۲۲۶۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

مریم جدیده فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) شهرستان فهرج استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کشاورزی از نقش و جایگاه خاصی در اقتصاد کشورمان برخوردار است لذا رشد و توسعه صنایع وابسته به کشاورزی را می توان محرک این بخش محسوب کرد از اینرو صنایع تبدیلی کشاورزی در کشورمان از نقش مهم تری برخوردار هستند. این در حالی است که صنایع تبدیلی به دلیل رشد بازارهای بین المللی جایگاه مهمی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دولتمردان حمایت از گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی را مورد توجه قرار دهند افزود:  توسعه صنایع تبدیلی می‌تواند ضایعات کشاورزی را به میزان بیش از 50 درصد کاهش دهد .

به گفته فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) از آنجایی که بسیاری از شهرستان‌ها در کشورمان با وجود مازاد تولید در بعضی محصولات کشاورزی مواجه هستند مسوولان از طریق پیاده سازی اقتصاد مقاومتی می‌توانند مکان مناسبی جهت استقرار واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی را فراهم کنند.

جدیده در خاتمه خاطر نشان کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند در راستای توسعه اقتصاد هر شهرستان قرار بگیرد لذا ضرورت ها و توان‌های توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند توسط پایگا ه های بسیج هم شکل بگیرد تا نقشی موثر در درآمدزایی و اشتغالزایی داشته باشد.

ارسال نظرات