مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در ویژه برنامه گرامیداشت دهه امات و ولایت در مسجد جواد الائمه(ع) این شهرستان با اشاره به سست گرفتن و غفلت از جریان عظیم غدیرخم گفت: مهم ترین پیامد دوری از امامت و ولایت و غفلت از حادثه بزرگ و تاریخی غدیر پیدایش عاشورا و شهات امام حسین(ع) و دیگر شهدای کربلا بود.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۹۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه در طول تاریخ عفلت از امامت و ولایت خسارت های جبران‌ناپذیری چون جریان عاشورا به وجود آورده است، افزود: امامت و ولایت بزرگترین نعمت الهی  و عید سعید غدیرخم روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی است.

وی با اشاره به عید سعید قربان و عید با عظمت غدیرخم با عنوان دهه امامت و ولایت و نزول آیات ولایت و امامت، امیرالمؤمنین علی(ع) را اسوه تقوا، شجاعت و وفاداری به پیامبر اکرم(ص) عنوان و بیان کرد: حضرت علی(ع)  همچون سرباز شجاع در تمام جنگ ها شرکت می کرد و چون پروانه ای همراه و در کنار پیامبر(ص) جانفشانی و ایثار می کرد.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر جریان غدیر را بزرگترین رخداد جهان اسلام معرفی و بیان کرد: پیام غدیر پشتیبانی و ولایت محض و بی چون و چرا از امامت و ولایت بود و امروز حمایت از ولایت فقیه در واقع  پشتیبانی و حمایت از ائمه معصومین و نائب بر حق امام زمان (عج) می باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امتحانات و آزمایش های سخت حضرت ابراهیم(ع) و سربلند بیرون آمدن حضرت ابراهیم(ع) از همه این امتحان ها، اظهارداشت: خداوند متعال به آن حضرت لقب عبادالله، نبی الله، رسول الله  و خلیل الله داد و در نهایت به مقام امامت رسید.

 

ارسال نظرات