حزب‌الله پیروزی‌های خوبی انجام داد و فتوحات خوبی صورت گرفت و داعشی‌ها، تکفیری‌ها و سلفی‌ها با همکاری آمریکا در حال سقوط هستند و ما با این پیروزی‌ها شاد و خرسند هستیم.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۴۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز عید قربان مرکز مازندران با بیان اینکه باید در مقابل نعمات الهی هم بندگی خدا را بجا آوریم و هم قربانی کنیم، اظهار کرد: قربانی کردن وعده الهی است.

وی ضمن تبریک و تهنیت دهه ولایت افزود: دیداری که هیأت دولت دوازدهم در محضر مقام معظم رهبری داشتند نکات کلیدی را رهبری بیان کردند تا بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند و از دغدغه‌های مردم کم کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید نیت الهی برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها داشته باشید، ادامه داد: استقبال نزدیک با مردم و توجه به کارآمدی انقلابی و جهادی بودن همکاران، تحمل مخالفان به استقبال از نقدها و داشتن روحیه خطرپذیری در تصمیم‌‌گیری و اقدام از دیگر نکات کلیدی مقام معظم رهبری به دولت دوازدهم بوده است.

این مسؤول اضافه کرد: دولت در چهار سال خدمت خود باید بتواند معضلات اجتماعی و بیکاری مردم را رفع کند.

قاسمی درباره پیروزی‌هایی که مردم حزب‌الله لبنان، سوریه و عراق داشتند اشاره کرد و افزود: حزب‌الله پیروزی‌های خوبی انجام داد و فتوحات خوبی صورت گرفت و داعشی‌ها، تکفیری‌ها و سلفی‌ها با همکاری آمریکا در حال سقوط هستند و ما با این پیروزی‌ها شاد و خرسند هستیم.

وی با بیان اینکه با ورود پیکر بی‌سر حججی به کشور باید از نیروی  مسلح، سپاه، ارتش، انتظامی و سربازان گمنام تشکر کرد، گفت: سپاه پیروزمند قدس به فرماندهی سردار سلیمانی که سرباز بی‌ادعا نظام است باید دعا کرد که مدیریت و تدبیر عالمانه‌ای که انجام داد توانست اقتدار ایران را در منطقه و جهان تثبیت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها