فاطمه نوروزی گفت: تبلیغات رسانه‌های جمعی در حمایت از اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش موثری در اقتصاد کشورمان داشته باشد. از اینرو بیشترین تاثیر را هم بر مشارکت اقتصادی و اجتماعی دارد.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

فاطمه نوروزی کارشناس بسیجی اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تبلیغات رسانه‌های جمعی در حمایت از اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش موثری در اقتصاد کشورمان داشته باشد. از اینرو بیشترین تاثیر را بر مشارکت اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه رسانه های جمعی می‌توانند اعتماد و تحرک را افزایش داده و از سویی هم می‌توانند سبب افزایش منافع مادی شوند.

این کارشناس بسیجی اقتصادی خاطر نشان کرد: راه اندازی تعاونی‌های مختلف در زمینه اقتصاد مقاومتی می‌تواند زمینه خلاقیت و مشارکت افراد را در برداشته باشد از اینرو رسانه های جمعی می‌تواند در اقتصاد کارایی موثری داشته باشد.

نوروزی در خاتمه افزود: تقویت و حمایت از اقتصاد مقاومتی می‌تواند از طریق رسانه‌های جمعی میسر شود لذا نقش موثری در اشتغال آفرینی داشته باشد از اینرو می‌توان در جهت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی با استفاده از رسانه های جمعی، بهره وری، کارآفرینی و رقابت سالم اقتصادی را در بین عموم مردم ایجاد کرد.

ارسال نظرات