سرهنگ پاسدار موحدیان در جمع دختران اعزامی راهیان نور در امامزاده یحیی سمنان گفت: معرفت شناسی و امام و ولایت شناسی را در راهیان نور می آموزید و اینجا اردوی عملی آمادگی معنوی شماست.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۹۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق موحدیان در جمع دختران اعزامی به راهیان نور در امامزاده یحیی سمنان با تبریک دهه امامت و ولایت و با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از غدیر داریم اظهار کرد: غدیر را باید همانند عاشورا محکم بگیریم چه بسا عاشورایی اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: غدیر یک پیامش همین کاری است که شما انجام می دهید و راهیان نور را انتخاب کردید که البته انتخاب شدید و از مدرسه تا مدرسه ایثار، فداکاری و عشق رهسپار می شوید.

موحدیان خاطر نشان کرد: اینجا فرهیختگان می آیند و کسانی که دعوت شده اند، معرفت شناسی و امام و ولایت شناسی را می آموزند و اینجا اردوی عملی آمادگی معنوی شماست.

وی تصریح کرد: شما با شهدا تجدید پیمان می کنید و پیام شهدایی مثل شهید فهمیده و شهید حججی از شما را فرا می گیرید.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به شهید حججی گفت: شهید حججی در کوچه، خیابان ها کتابهایی ارزشی را توزیع می کرد و در اردوهای جهادی به فکر محرومین و مستضعفین بود و مبارزه با دشمن را بصورت عملی انجام می داد و این همان فرمولی است که شهدا در دفاع مقدس انجام دادند.

وی بیان کرد: ببینید شهدایی که اینجا آرمیدند در جبهه ها چه کردند که دشمن نتوانست یک وجب خاک ایران را اشغال کند و شهدای مدافع حرم استان چه کردند و شما این راه را انتخاب کنید.

ارسال نظرات