کارشناس مسائل سیاسی:

حرکت در مسیر ولایت ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرکجا خط مشی ائمه اطهار(ع) و امام و رهبری پیش گرفته شده است پیروز میدان بوده‌ایم ولی در مقابل برنامه‌ها و اقداماتی که با دمکراسی غربی انجام شده است ما را به سرانجام مقصود نرسانده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۷۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از محلات؛ سید حبیب‌الله تدینی کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان، پایوران و نیروهای وظیفه ناحیه مقاومت بسیج محلات ضمن تبرک ایام دهه امامت و ولایت گفت: این ایام مبارک و حائز اهمیت حامل پیامی مهم است.

وی مهم‌ترین اصل در یک حکومت رهبر جامعه دانست و گفت: چنانچه رهبر در یک حکومت دچار نقص باشد بی‌شک آن جامعه و حکومت را به ورطه نابودی خواهد کشاند. لذا در یک جامعه اسلامی نقش رهبری بسیار حائز اهمیت است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به هر ترفندی متوسل شد تا بتواند نظام نوپای اسلامی را از پای درآورد اما حضرت امام خمینی(ره) به عنوان رهبر مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شجاعت و درایت توانست تمام مشکلات پیش روی نظام را از میان برداشته و نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

تدینی ادامه داد: امروز هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بحران‌ها و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و بر ترفندها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی غالب شده است.

وی با اشاره به سخن امام رضا(ع) که می‌فرماید"عابدترین فرد باید رهبر باشد" گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرکجا خط مشی ائمه اطهار(ع) و امام و رهبری پیش گرفته شده است پیروز میدان بوده‌ایم و هیچ مشکلی کشور را تهدید نکرده است ولی در مقابل برنامه‌ها و اقداماتی که با دمکراسی غربی انجام شده است ما را به سرانجام مقصود نرسانده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه تلاش شود تا کشور در مسیر امامت و ولایت حرکت کند، گفت: تلاش کنیم در این مسیر ثابت قدم بمانیم، کسی که حکومت اسلامی را بخواهد، اجرا کند باید دست از اطرافیان بکشد و منافع خود را در نظر نگیرد؛ همانند حضرت ایراهیم(ع) که در راه خدا از فرزند خود دست کشید و حاضر به قربانی کردن فرزند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار