خبرهای داغ:
سرهنگ طاهری در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر استان به اردوی راهیان نور غرب گفت: 200 نفر از دانش آموزان استان سمنان به اردوی راهیان نور غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۴۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

یوسفعلی طاهری در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر استان به اردوی راهیان نور غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اعزام دختران دانش آموز استان به راهیان نور اظهار کرد: 200 نفر از دانش آموزان دختر استان سمنان از شهرهای مختلف به اردوی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این دانش آموزان از میامی و بسطام و شاهرود و دامغان و سمنان و مهدیشهر و آرادان و سرخه و گرمسار در قالب 5 دستگاه اتوبوس به اردوی چهار روزه راهیان نور غرب اعزام شدند.

طاهری خاطر نشان کرد: در این اردو شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی کرمانشاه و ایلام بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان با اشاره به مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش آموزی گفت: در اواسط مهر مرحله دوم اعزام دانش آموزان به راهیان نور جنوب آغاز خواهد شد که 2 هزار نفر از استان سمنان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های راهیان نور غرب و جنوب دانش آموزی افزود: بازدید از یادمان ها در مناطق عملیاتی جنوب و غرب و شرکت در رزمایش فرهنگی متمرکز کشوری از برنامه های پیش بینی شده برای این اردوهاست.

طاهری تصریح کرد: اجرای مسابقات فرهنگی، ادعیه، اقامه نماز از برنامه های فرهنگی اردوهاست و به همراه این کاروانها روحانی و روایان مجرب آموزش دیده در هر اتوبوس حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها