خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان

اعزام 200 نفر از دانش آموزان استان سمنان به راهیان نور غرب

سرهنگ طاهری در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر استان به اردوی راهیان نور غرب گفت: 200 نفر از دانش آموزان استان سمنان به اردوی راهیان نور غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۴۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

یوسفعلی طاهری در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر استان به اردوی راهیان نور غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اعزام دختران دانش آموز استان به راهیان نور اظهار کرد: 200 نفر از دانش آموزان دختر استان سمنان از شهرهای مختلف به اردوی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این دانش آموزان از میامی و بسطام و شاهرود و دامغان و سمنان و مهدیشهر و آرادان و سرخه و گرمسار در قالب 5 دستگاه اتوبوس به اردوی چهار روزه راهیان نور غرب اعزام شدند.

طاهری خاطر نشان کرد: در این اردو شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی کرمانشاه و ایلام بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان با اشاره به مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش آموزی گفت: در اواسط مهر مرحله دوم اعزام دانش آموزان به راهیان نور جنوب آغاز خواهد شد که 2 هزار نفر از استان سمنان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های راهیان نور غرب و جنوب دانش آموزی افزود: بازدید از یادمان ها در مناطق عملیاتی جنوب و غرب و شرکت در رزمایش فرهنگی متمرکز کشوری از برنامه های پیش بینی شده برای این اردوهاست.

طاهری تصریح کرد: اجرای مسابقات فرهنگی، ادعیه، اقامه نماز از برنامه های فرهنگی اردوهاست و به همراه این کاروانها روحانی و روایان مجرب آموزش دیده در هر اتوبوس حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار