خبرهای داغ:
توسط سپاه امام سجاد(ع) قزوین صورت گرفت:

اجرای برنامه های فرهنگی در آستان مقدس امامزاده ابوذر(ع)

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: آخر هفته های شاد و به یاد ماندنی با برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در آستان مقدس امامزاده ابوذر(ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۵۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

سید محمد برزگری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: آخر هفته های شاد و به یاد ماندنی با برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در آستان مقدس امامزاده ابوذر(ع) برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه در روزهای پایانی هفته ( پنج شنبه و جمعه) با اجرای برنامه های متنوع ار قبیل مشاوره رایگان، بازی و سرگرمی، مسابقات ورزشی و ارائه محصولات فرهنگی برگزار می شود.
برزگری یادآور شد: آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های محلی خطرات و تهدیدات بالقوه ای برای هر جامعه می باشد که اگر رفع نگردد بی شک در آینده خسارت های جبران ناپذیری بر جامعه وارد خواهد کرد و ارزش های اسلامی نظام را خدشه دار خواهد نمود.
وی افزود: در همین راستا بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی یک پایگاه فرهنگی جهت اجرای برنامه های بومی و محلی در آستان مقدس امامزاده ابوذر(ع) راه اندازی کردند تا برنامه های متنوعی برای عموم اجرا گردد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی تأکید کرد: هدف از اجرای این برنامه فرهنگی کمک به رفع و اصلاح مهم ترین آسیب های اجتماعی و نا هنجاری های جامعه در راستای تحقق جامعه اسلامی و فضا سازی برای ترغیب و افزایش علاقه مندی آحاد جامعه به عضویت در بسیج دهها میلیونی است.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار