مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی ایلام؛
حجت الاسلام مالمیر گفت: ماحصل اردو جهادی تمرین،تقویت همبستگی بین دانشجویان انقلابی است و بهترین بستر خودسازی است چرا که صبر افراد نیز محک می خورد و در آخر کار وقتی حاصل زحمت جهادگران که رضایت محرومین است را می بینند علاوه بر رفع خستگی احساس مفید بودن در جامعه می کند و همین منشا اثر بودن بر چگونگی نقش آفرینی افراد در آینده موثر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۴۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

یه گزارش حجت الاسلام حسین مالمیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی ایلام در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی ایلام گفت: اردوی جهادی دارای ابعاد مختلفی است و به تبع همین ابعاد، دارای نتایج ارزشمندی نیز هست.

حجت الاسلام مالمیر با بیان اینکه اردو جهادی احساس مسئولیت در مقابل محرومین را در افراد پرورش می دهد،گفت: یکی از شاخص های جامعه کارآمد و روبه پیشرفت احساس مسئولیت افراد جامعه نسبت به یکدیگر است و به تبع آن وقتی که فرد خودش را در برابر دیگران مسئول بداندبه طریق اولی در پی اصلاح خود نیز برخواهد آمد.چرا که می داند رفتار و اعمال خود او نیز تاثیر مستقیمی بر جامعه خواهد داشت.

وی افزود: قطعا ثمره اردو جهادی تبلور یک جامعه هدفمند و روبه پیشرفت خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی ایلام تاکید کرد: اردو جهادی تمرین کارگروهی در بین دانشجویان جوان است که همین کار گروهی باعث تقویت همبستگی و اتحاد دانشجویان انقلابی می شود.

حجت الاسلام مالمیر گفت: از مد نظر شخصی وقتی که فردی از مرکز استانی به منطقه ای محروم و دور افتاده ای برای اردوی جهادی می رود، قطعا فضا و واقعیت جامعه را از نزدیک لمس خواهد نمود و همین لمس واقعیت تاثیر مستقیمی بر قضاوت و ارزش گذاری خواهد داشت.

وی اذعان کرد:هجرت در راه خدا و خدمت به کوخ نشینان جامعه ، بهترین تمرین خودسازی برای جوانان است چرا که صبر و استقامت افراد نیز محک می خورد و در آخر کار وقتی حاصل زحمت جهادگران که رضایت محرومین است را می بینند علاوه بر رفع خستگی احساس مفید بودن در جامعه می کند و همین منشا اثر بودن بر چگونگی نقش آفرینی افراد در آینده موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات