خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان بابیان اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه فرهنگی وشاد در محله امید برگزار شد گفت: هدف از اجرای این برنامه در محله امید در راستای اجرای برنامه‌های بومی و محلی و (اصلاح محله آلوده) انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۳۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت دهه امامت وولایت برنامه فرهنگی وشاد باحضور اقشار گوناگون مردمی در محله امید شهرستان سرایان برگزار گردید.

به گفته مسئول  فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان این برنامه در زمینه‌های فرهنگی و نسبتا شاد در محله امید با همکاری حوزه شهید وهب انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این مراسم گروه لبخند خدا از خراسان رضوی برنامه‌های متنوعی اجرا نمودند، که این برنامه‌ها شامل برنامه در زمینه‌های طنز، تقلید صدا، نمایش و مسابقات فرهنگی بود.

 مسئول  فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه در محله امید در راستای اجرای برنامه‌های بومی و محلی و (اصلاح محله آلوده) انجام گرفته است.
 
وی بیان داشت: اجرای این برنامه ها در این محله برای رفع آسیب‌های اجتماعی به ویژه (اعتیاد) است که فرهنگی با ایجاد مراسم مذهبی و شاد و ایجاد برنامه‌های در زمینه آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ایفای نقش کرده است.

 با اهدای جوایز به برندگان مسابقه این مراسم به پایان رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها