خبرهای داغ:

بازدید مسئولین بسیج سازندگی و دانش آموزی شاهرود از اردوهای جهادی+تصاویر

مسئولین بسیج سازندگی و دانش آموزی شاهرود از اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۲۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی حوزه ایمان از اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی این حوزه در دبیرستان های شهید باهنر و امام خمینی(ره) بازدید کردند.

در این بازدید سروان پاسدار حسین ابوذری مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های انجام شده بر حمایت از این طرح ها تاکید کرد و گفت: اردوهای جهادی دانش آموزی با هدف بکارگیری دانش آموزان و ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همدلی و همکاری بین دانش آموزان انجام شده و باید تقویت شود.

سرگرد پاسدار محمد جلیلی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط دانش آموزان در اردوهای جهادی اظهار کرد: مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس با مشارکت دانش آموزان در قالب اردوهای جهادی در رشد علمی و عملی آنها در راستای خدمت رسانی به جامعه و همنوعان خود که دانش آموزان هستند اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اردوهای یک روزه و ده روزه جهادی دانش آموزی تا پایان تابستان ادامه دارد افزود: در روستای طرود و بخش بیارجمند نیز با به کارگیری بیش از 40 دانش آموز اردوهای جهادی در قالب بهسازی و زیباسازی مدارس آغاز شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها