یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

دشمن امروزقلب، روح و ایدئولوزی جوانان را هدف قرار داده است

بوشهر-یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: امروز میدان جنگ به سمت جنگ نرم عوض‌ شده و قلب، روح و ایدئولوژی جوانان هدف قرار گرفته است ولی نسل سوم و چهارم انقلاب در مقابل دشمن می‌ایستد و پاسخ او را خواهد داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۰۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سردار عبدالفتاح اهوازیان در سومین یدواره شهدای پایگاه امیر المومنین شهر اهرم به حضور جوانان امروز در جنگ مقابل داعش و تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: در زمان دفاع مقدس بسیاری از شهدا مجرد بودند اما امروز اکثر شهدای مدافع حرم متأهل هستند و با این کار آن‌ها و خانواده‌هایشان انقلاب اسلامی بیمه شده است.
سردار اهوازیان با گلایه از برخی که با گستاخی به شهدای مدافعان حرم توهین می کنند افزود: تا بحال در مراسم کدام شهید شرکت کرده اید؟آیا تاکنون وقت خود را برای دفاع از شهدا گذاشته اید؟ کجا در تشییع جنازه شرکت کرده اید؟ آیا نمی دانید که اگر شیر غرش نکند صدای زوزه گرگ ها بلند می شود در حالی که همین مدافعان حرم بودند که امنیت را برای ما هدیه آوردند ؛ امروزه برخی هم حمله به مدافعان حرم را کنار گذاشتند ولی به سردار سلیمانی توهین می کنند.
وی بصیرت، آگاهی و پشتیبانی مردم از ولایت‌ فقیه را نیاز امروز جامعه دانست و اضافه کرد: خورشید بیداری اسلامی به وسیله‌ی شهدا طلوع کرد و اکنون جهان بوی عطر امام زمان(عج) گرفته است و زمانی که ایشان با شهدا تشریف بیاورند مبادا خواب بمانید.
وی متذکر شد: ما از داعش ترسی نداریم اما از داعشی های داخلی ترس داریم، از کم بصیرت ها و بی بصیرت های داخلی ترس داریم.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و آرمان‌های شهدا ضامن حفظ و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی است، استقلال، آزادی و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا حاصل شده است و وظیفه ما نیز حفظ این امانات است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، علمی، سیاسی و .... در جهان حرفی برای گفتن دارد، حاصل امنیتی است که نتیجه ایثارگری‌های شهداست، شهدا بارها در وصیت نامه هایشان بر ولایتمداری، حجاب و نماز تاکید کردند و امروز همه موظف و مکلف به اجرای این پیام‌های عمیق و معنادار شهدا در راه حفظ اسلام و انقلاب هستیم.

 سردار اهوازیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ابوموسی اشعری ها،طلحه ها و زبیرها آمدند که کوچک ترین بصیرتی نداشتند و در مسیر باطل قدم گذاشتند؛ کشور ما هم در حال حاضر از این طلحه ها و زبیرها پر است پس باید بصیرت خود را افزایش دهیم زیرا بصیرت افزایی امروزه جهاد اکبر است.

ارسال نظرات