عضو شورای بسیج مداحان در گفتگو با «بسیج»:
خداوردی گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب به روز شدن و از فضای بسته متون قدیمی خارج شدن و در عین حال استفاده کردن از همه اینهاست.
کد خبر: ۸۹۱۱۸۶۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

حجت الاسلام مجید خداوردی عضو شورای بسیج  مداحان و کار گروه فرهنگی سپاه امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای در دیدار با طلاب حوزه های علمیه استان تهران گفت: همانطور که در متون و آیات و روایات ما تاکید شده حرکت علمی که حتی اهل بیت ما و امام باقر (ع) داشتند و بنیان گذار فقه اصول در مکتب اهل بیت بودند با مبارزه همراه بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه برای رسیدن به حوزه علمیه مطلوب افزود: اینکه رهبری فرمودند برای رسیدن به یک حوزه مکتبی و حوزه ای که از انزوا و گوشیه گیری و داخل هجره های طلبی خارج شده باشد این حوزه یعنی حوزه اهل مبارزه و تلاش و کوشش.

حجت الاسلام خداوردی تصریح کرد: در دنیای مدرن امروزی که لحظه به لحظه تغییر می کند و ثانیه به ثانیه ما با علم و تکنولوژی دست و پنجه نرم می کنیم اینکه رهبری می فرمایند مبارزه یعنی طلبه از حجره خارج شود و وسط میدان مبارزه باشد این مبارزه ممکن است علمی، اعتقادی و جنگ  فیزیکی باشد. دغدغه رهبر معظم انقلاب به روز شدن و از فضای بسته متون قدیمی خارج شدن و در عین حال استفاده کردن از همه اینهاست.

 

 

ارسال نظرات