خبرهای داغ:
خطیب نماز عید قربان دولت آباد برخوار:

حرکت موریانه‌ای دشمن در حوزه جنگ نرم را جدی بگیرید

حجت الاسلام محمودآبادی امام جمعه دولت آباد گفت: اگر چه در زمینه سخت افزاری ضعف های در کشور هست، ولی باید مراقب ابعاد نرم افزاری و اقدامات موریانه ای دشمن نیز باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۷۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی در خطبه های نماز عید سعید قربان در آستان سیدالکریم ابراهیم و اسماعیل بن موسی بن جعفر علیهما السلام ضمن اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به زائران بیت الله الحرام گفت: امروز دنیای اسلام دچار ناامنی است.

امام جمعه دولت آباد افزود: دو عامل غفلت و هجوم بی رحمانه دشمن باعث ناامنی اخلاقی و معنوی و ناامنی سیاسی در دنیای اسلام شده است.

محمودآبادی ضمن اظهار تأسف از وضعیت جامعه امروز دنیای اسلام عنوان کرد: امروز فساد و فحشا و نا امنی اخلاقی در جوامع اسلامی شایع شده و رو به گسترش است.

وی تأکید کرد: ساختار سیاسی اغلب کشورهای اسلامی بر تبعیت از استکبار و استعمار جهانی تدوین و بنا شده است و ظلم و ستمی که متوجه مردم مظلوم شیعه یمن، پاکستان و افغانستان می شود به دلیل همین ساختار سیاسی ظالمانه است.

این مسئول با بیان این که اگر جامعه غافل شود قطعا به انحطاط نزدیک می شود؛ اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات دشمن اول انسان، شیطان و دومین دشمن آن نفس اماره انسان است که انسان را فریب می دهد تا نافرمانی کند و در معرض نابودی هلاکت و سقوط از انسانیت گام بردارد.

مسئول قرارگاه فرهنگی شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: دشمن فعالیت خود را از پیروزی انقلاب به بعد گسترش داده و هر روز آن را پیچیده تر می کند؛ به عنوان مثال دشمن اسلام آمریکایی را ترویج داد تا فرزند ناخلف آن داعش در پنج ساله گذشته بسیاری از منابع انسانی و طبیعی  را از بین ببرد و باعث ناامنی منطقه شود.

امام جمعه دولت آباد ضمن اشاره به اقدام های سخت افزاری و نرم افزاری دشمن در کشور های اسلامی افزود: اگر چه در زمینه سخت افزاری، داعش مانند موریانه نظام سیاسی کشورها را ناامن می کند ولی باید مراقب ابعاد نرم افزاری اقدام های موریانه ای دشمن نیز مانند اقدام های انحرافی شبکه های اجتماعی، ماهواره ای و غیره باشیم.

وی ضمن تأکید بر ارتقاء سطح بصیرت و روشنگری و داشتن وحدت عنوان کرد: این نظام مقدس با خون شهیدان بسیاری به دست ما رسید و وظیفه ذاتی ماست که با مقاومت و ایستادگی در مقابل تهاجم های دشمن از آن حفظ و حراست کنیم و کامل تر به نسل بعدی خود منتقل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار