مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد:
خبرگزاری بسیج: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد در جلسه ای با اعضای شورای مرکزی کانون گفت: باید استعداد های هنری را به مساجد بکشانیم و مردمی که از مسجد فاصله گرفته اند را از طریق جاذبه های هنری با مسجد آشتی دهیم .
کد خبر: ۸۹۱۱۷۰۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رضا مافی افزود: کار اصلی ما مبارزه در جبهه جنگ نرم است و علی رغم حمایت مسئولین از هنرمندان مخصوصا هنرمندان بسیجی ما تمام تلاشمان را باید انجام دهیم تا به بیگانگان اجازه حرکت ندهیم.

مسئولین گروه های هنری ما باید برای گروه های سنی حساس برنامه ریزی کنند و کارگاه های هنری خود را علاوه بر مساجد در مدارس هم برگزار کنند تا هنر آئینی و انقلابی از پایه تقویت شود.

مافی گفت: طبق گفتگو هایی که با اوژن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ملارد داشته قرار است یک کار مشترک در زمینه عکس به مناسب ایام دهه محرم انجام دهند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد همچنین خطاب به مسئولین انجمن های هنری ادبی کانون تاکید کرد: کم کاری مسئولین سپاه شهرستان و سازمان بسیج هنرمندان استان تهران نسبت به کانون نباید ما را از اهداف خود باز دارد و ما باید با حضور مثبت در مساجد ، مدارس ، بهزیستی ، کمیته امداد و تدریس هنرهایی که داریم بازار کار ایجاد کنیم و از آسیب های اجتماعی بکاهیم.

ارسال نظرات